Drömmen



Jag antar att det är få här som har missat TV-serien Scrubs. Bra för då vet ni vad jag snackar om. I den serien har jag två favoriter. Dels så är det Dr Cox som är lite av min inre förebild. Tänk om man kunde komma undan med hans beteende. Ni anar inte hur många gånger ja har velat skrika rätt ut på alla idiotiska wannabes som går på vår utbildning. Från början trodde jag att bara mogna och begåvade människor släpps in på svenska universitet. I stället verkar det som att begåvningsreserven och vuxna fjortisar kvoteras in.

Min andra favorit är Denise Mahoney (bilden). Henne gillar jag skarpt, hon är lite av en drömtjej för mig. Hon är högutbildad och vi delar samma syn när det gäller omvärlden och kärlek. Så frågan jag ställer mig är, var finns verklighetens Mahoney?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0