En cigarr och whiskey


Något som jag ofta gör är att filosofera. Men för att göra det behöver jag komma i rätt stämning. Och jag vet exakt hur det rätta stället ser ut. Det är en engelsk eller irländsk pub. Det måste lukta tobaksrök, det är ju lite svårt nu med tanke på alla förbud som uppkommit. Men hur som helst så ska jag sitta där inne i en sliten läderfåtölj med ett glas whiskey och en cigarr i handen. Och i bakgrunden ska de spela Amy MacDonalds hit, this is the life. Då känner jag att jag verkligen skulle kunna rensa tankarna. Men nu finns det inte ett sådant ställe i närheten, så jag får tömma tankarna på andra sätt. Som genom den här bloggen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0